Urmare a plângerilor venite din partea oaspeților nemulțumiți, echipa Inspectoratului pentru Protecția Consumatorilor (OPC) Brașov a inspectat facilitățile oferite de societatea Atrium Hotels Management SRL, care administrează Hotel Bulevard din Predeal.
OPC a menționat că, printre deficiențele identificate în unitatea de cazare, au observat:
- Uși de la intrarea în camere avariate și cu vopseaua sărită
- Saltelele prezentau pete, lenjeria de pat era extrem de uzată, la fel și prosoapele
- Articole textile precum draperiile și cuverturile erau pătate și deteriorate, fără huse de protecție adecvate
- Tapetul era desprins de pe perete, iar radiatoarele arătau semne de rugina
- Minifrigiderele din camerele hotelului aveau părți inferioare ruginite
- Băile aveau radiatoare ruginite, suporturi pentru prosoape corodate, curățenie insuficientă în cabinele de duș, cu scurgeri și resturi
- Absența unui director cu informații despre serviciile oferite, cu sau fără costuri suplimentare
- Lipsa unui certificat de funcționare de la autoritățile locale și a autorizației de securitate la incendiu
Ca urmare a acestor constatări, OPC a impus o amendă de 10.000 de lei și a ordonat suspendarea activității camerelor care nu respectă standardele, până la remedierea problemelor identificate.