În contextul încheierii mandatului actualului Consiliu de Administrație al Aeroportului Internațional Brașov-Ghimbav pe 28 mai 2024, Consiliul Județean Brașov a inițiat un proces de recrutare pentru completarea celor cinci poziții vacante, vizând un mandat pentru perioada 2024-2028. Acest demers urmărește atragerea unor membri competenți care să impulsioneze dezvoltarea aeroportului.
Consilierul județean USR, Ovidiu Paraschivescu, a subliniat necesitatea unui management performant care să excludă foștii politicieni sau angajați ai ROMATSA, accentuând pe profesionalism și competențe reale în noul Consiliu de Administrație. Se așteaptă ca membrii să fie capabili să respecte planul de afaceri al aeroportului, să elaboreze un masterplan și să extindă capabilitățile pe segmentul transporturilor cargo.
Potențialii candidați trebuie să îndeplinească mai multe criterii, inclusiv studii superioare în domenii relevante și minim 7 ani de experiență în domeniile științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în activitățile specifice Regiei. De asemenea, este esențial ca aceștia să nu se afle în situații de conflict de interese și să corespundă cerințelor guvernanței corporative, conform O.U.G. nr. 109/2011.
Toate informațiile detaliate despre procesul de selecție sunt disponibile pe site-ul Consiliului Județean Brașov. Consilierii USR își exprimă suportul pentru noul Consiliu de Administrație, în speranța că acesta va contribui la evoluția Aeroportului Internațional Brașov-Ghimbav la standardele așteptate de comunitatea locală.