Ce este WinMentor?
WinMentor este un program de gestiune si contabilitateconceput pentru a respecta atat cerintele pietei actuale cat si a managerilor de afaceri. Acest pachet de programe de gestiune, ofera un acces prompt si simplu la toate resursele disponibile ale companiei dumneavoastra. WinMENTOR cuprinde instrumente integrate pentru stocarea, analiza si raportarea rapida a informatiilor, permitand astfel posturilor manageriale accesul rapid la informatiile contabile si de gestiune.
Platforma simpla si compacta pe care produsul este construit confera pachetului stabilitate in lucrul sub diferitele sisteme de operare. Pachetul integrat de programe de gestiune, contabilitate, salarizare,productie si analiza manageriala WinMENTOR este realizat in mediul de programare vizuala Delphi. El a fost creat special pentru lucrul in retea si la distanta si poate fi instalat pe calculatoare cu sisteme de operare Windows XP, 2003, Vista, Windows 7 sau Windows 2008.
Interconectivitatea modulelor WinMENTOR si conectivitatea aplicatiei cu periferice de gestiune (case de marcat, cititoare de coduri de bare, cantare electronice, terminale de culegere de date, etc.) aduce in prim plan simplitatea culegerii datelor initiale si usurinta in transmiterea informatiilor si in manevrarea datelor contabile si de gestiune.
Ce ofera programul WinMentor ERP?
WinMENTOR este destinat utilizarii de catre firme cu profil de comert en-gros si en-detail, productie industriala si agricola, constructii, audit financiar-contabil, alimentatie publica, servicii, etc. Pachetul de programe de gestiune si contabilitate WinMENTOR este astfel conceput incat poate fi folosit si de catre persoane neinitate in contabilitate, imediat ce configurarea initiala a fost definitivata sub indrumarea coordonatorului compartimentului economic. In momentul introducerii datelor din documentele primare in machete, programul genereaza automat inregistrarile contabile aferente, acestea putand fi vizualizate imediat.
Programul WinMentor ERP va ajuta sa oferiti servicii mai bune clientilor, permitand verificarea disponibilitatii produselor si, optional, efectuarea de rezervari de stoc la primirea comenzilor. WinMentor va asigura toate informatiile istorice necesare recuperarii eficiente de la clienti a sumelor datorate. Totodata, WinMentor mai are si alicatia Declaratii, special conceputa pentru utilizatorii sistemului WinMENTOR intru facilitatarea intocmirii declaratiilor obligatorii intr-un timp cat mai scurt si cu eroare zero.
Compania dumneavoastra, mai precis spus, departamentul economic, va fi in masura sa urmareasca ce client nu isi respecta angajamentele in ceea ce priveste achitarea datoriilor, putand astfel decide ce actiune trebuie sa fie luata.
Alte avantaje ale Winmentor
Programul asigura, totodata, urmarirea interactiva in timp real a creantelor fata de clienti, efectuand incasarea clientilor mai eficienta si eliminand erorile.
- gestiunea achizitiilor
- gestiunea stocurilor (cu mecanisme avansate de previzionare a acestora)
- planificarea productiei (de la sisteme simple de microproductie pana la sisteme avansate de lansare a productiei in baza comenzilor)
- gestiunea clientilor si furnizorilor (cu urmarirea fluxurilor cerere de oferta, oferta, factura proforma, comanda, livrare, decontare)
- gestiune financiara si contabilitate
- gestiunea centrelor de profit sau de cost, resurse umane, parc auto, etc
- Caracteristicile principale ale modulului de evidenta contabila sunt:
- genereaza automat notele contabile specifice fiecarei tranzactii din acest modul;
- permite emiterea facturilor fiscale cu urmarirea detaliata a pozitiilor pe facturi;
- permite asocierea centrului de cost de unde se realizeaza facturarea;
- vanzarea presupune descarcarea automata a stocului de marfa;
- permite emiterea facturilor proforma;
- prezinta o optiune prin care nu permite vanzarea cu un pret mai mic decat valoarea de gestiune a marfii;
- poate calcula automat preturile de vanzare, pe baza discount-urilor disponibile;
- se pot introduce manual preturile de vanzare, daca acest lucru este adecvat afacerii dumneavoastra;
- se poate opri facturarea daca stocurile sunt rezervate prin comenzile confirmate emise sau facturi proforme;
- preturile de vanzare se pot stabili centralizat, astfel incat orice utilizator va putea beneficia de aceleasi preturi;
- selectarea facturilor prin folosirea unei game variate de criterii;
- exista posibilitatea de stornare totala sau partiala a unei facturi;
- daca este necesar, facturilor emise li se poate asocia un certificat de garantie
Cele 5 avantaje primordiale ale unui software ERP
In concluzie, cele 5 avantaje primordiale pe care un sistem ERP WinMentor il poate oferi companiei dumneavoastra, sunt:
- Aplicatia WinMentor este adaptabila specificului activitatii desfasurate de catre operator, permitand multiple scenarii de configurare pe toata perioada utilizarii programului
- Contabilitatea contine toate componentele necesare unei companii pentru a avea un control facil, activ si clar asupra atributelor de crestere: gestiune, salarii, productie, case de marcat etc.
- Conectivitate si sistem integrat care permite generarea in timp real a informatiilor solicitate de management, indiferent de provenienta datelor: case de marcat, cantare, inregistrari contabile etc.
- Scalarea unui business – WinMentor poate ajuta la trecerea strict din modelul de vanzari offline spre cel online, poate genera rapid informatii care sa ajute managementul, echipele de vanzari sau echipele de achizitii.
- Suport tehnic complet asigurat de un personal specializat, chiar si dupa instalare, lucru care va ofera siguranta si utilizarea programului la capacitate lui maxima. Acest lucru se va face prin servicii de mentenanta, ceea ce inseamna updatari la versiuni noi sau raportare de erori pentru remediere si suport tehnic la distanta si atunci cand este cazul, prin interventii la sediul dumneavoastra
Scribsoftware este alaturi de dumneavoastra pentru a gasi impreuna cea mai buna solutie, care sa vi se potriveasca la inceput de drum sau la ascensiunea afacerii dumneavoastra spre succes!
Produsele companiei noastre sunt produse care se pot modifica in functie de necesitatile afacerii dumneavoastra. Sunt produse modulare pe care impreuna cu noi, le construiti dumneavoastra. Noi va oferim informatia si solutia, iar dumneavoastra o alegeti, ca tot impreuna sa ajungem sa o eficientizam corect si sa o maximizam, pentru a face din afacerea dumneavoastra „transportul” modern catre succesul pietei actuale!
Pe toata durata, veti avea alaturi de dumneavoastra un reprezentant al firmei, cu care veti gasi raspunsuri, solutii si care va va seconda mereu pe timpul implementarii si dupa aceea.
Daca am reusit sa va captam atentia, inseamna ca aveti una sau mai multe probleme in managementul firmei si sunteti in cautarea unei solutii. In acest caz, va asteptam sa ne cautati pentru a sta de vorba si pentru a deveni parteneri de cursa lunga.